esmaspäev, 29. märts 2010

Pirukad

Eile arutledes intelligendiga (teatavasti isik, kes teab vähemalt kahte võõrsõna) tuli välja, et minu mõtlemises ja arusaamises asjadest on palju eriskummalisi asju. Et miski ei välista miskit. Raske on seletada, kui ise ka täpselt ei mõista. Ma usun armastusse, mis kestab elulõpuni, ma võiksin teoorias isegi abielluda, kuigi ma ei usu sellesse paberisse või abiellumisse abielu pärast. Sõna abielugi, pole teab, mis kena sõna. Tähendab, see ju sotsiaalset liitu kahe inimese vahel, liitu, mis sõlmitakse seaduse ees. Kirjutad alla nagu üürilepingule. Minul pole kunagi olnud üürilepingut, juba see tundub mulle väga siduv olevat. Paradoksaalne oli see sõna, mida kasutati. Tähendab, mõne inimese jaoks on paradoksaalne näiteks see juba, et ma õpin väga reaalset eriala aga näiteks käisin kunagi teatris. Või, et teie koolist käib mõni inimene sellisel peol (ei ole mõeldud hollywoodi või muud sellist lihaturgu). TTÜ õpilased teatavasti peavad olema õlid.
Lõpetuseks tsiteeriks ühte TTÜs õppivat isikut: "Lapsed sünnivad cocast, rummist ja katkisest kummist. "
Võta siis kinni, kas õli või mitte.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar