esmaspäev, 25. november 2013

jänesemask, aitab punastamise vastu

Tagumik krampis, õlg suurest koti kandmisest valus. Käin kioskist kioskisse, et leida imelehte Sirp. Otsin Maalehe alt, vaatan Ekspressi alla. Ei midagi. Kõik on läbi müüdud. Tartu Kaubamaja ajaleheriiul.
"Palju lugemist, kas pole?"
Ma teen endale vahel ikka nii nalja, kui mind äkitselt kõnetada või silmisidet proovida luua, hakkan ma rääkima, millegist seosetust ja nägu kipub tihti punaseks minema. "Ma otsin Sirpi."
"Miks just Sirpi? Kas sa õhtul mu sõpradega välja soovid tulla? Sa vist pole Tartust? Kas sa käid siin tihti?" Võtab juba oma telefoni välja ja vaatab küsivalt mulle otsa.
"See pole hea mõte. Ei käi." Nagu ikka kergelt punastan, torman välja ja hakkan naerma.

Palun ärge tekitake mulle paanikahäireid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar